Noin 22 tuntia sitten toteutin erään pitkäaikaisen haaveeni. Astuin sovittuun aikaan Halo Tattoo Studioon ja hetken aikaa odoteltuani minut istutettiin tuoliin surisevaa laitetta käsittelevän miehen kertoessa säännöt (ei saa heilua, jos alkaa pyörryttää tai tulee huono olo, on sanottava heti - kipuun ei kukaan ole pyörtynyt mutta siihen, että jännitys laukeaa kun huomaa ettei se satukaan) ja sanoessa, että lävistykseni sattui enemmän kuin tämä tulee sattumaan.

Saman verran se sattui, tai ehkä hieman vähemmän mutta pidempään. Mutta kipu oli paljon siedettävämpää kuin se kipu, joka aiheutui siitä kun iso neula tökkäistiin rintalastani kohdalla ihosta läpi - ja jälkimmäistä jouduin sentään kestämään yli puoli vuotta 4-6 viikon välein!

Minulla on erikoinen iho, sanoi se mies. Ei kannata suunnitella mitään isoja, paksuja väritettäviä kuvia. Kaikki suunnittelemani ovatkin korkeintaan 10 x 10 cm.

Se oli reilussa puolessa tunnissa ohi ja kun näin sen peilistä, rakastuin heti. Kuva ei anna oikeutta,  se pitää nähdä "livenä".

Minun ensimmäinen tatuointini. Kuu. Kuutar, Äiti, Maaemo, Jumalatar. Olen ylpeä, olen rakastunut, peilailen itseäni ja kuljen typerä virne naamallani kuin vastarakastunut teini. En välitä siitä, mitä vanhempani ja sukulaiseni sanovat, tämä on minun juttuni, minun ihoni johon se on hakattu. Nyt olen vihdoin uskaltanut tehdä sen, mitä olen vuosia suunnitellut, ja lisää on saatava. :)

Siinä se on. <3
tatska.jpg

Lisää asiaa tatuoinneista ja parempi kuva tullee myöhemmin kotisivuille.