Take all the goods from all the bads
And tell the people that you've gone away
Now lift your head up to the sky
Now you can tell apart the black from the white
We waste the time they treasure dear
My only thought is that they could be right
Oh look there goes another year
About as distant as a satellite

Tänään oli hyvä päivä.

Se on hassua, miten yksi paperi voi muuttaa elämän ja poistaa stressin. :) Kirjoitin koulussa hakemuksen lisäajasta opiskelulle ja kävin viemässä sen rehtorille henkilökohtaisesti. Hän luki sen heti ja hyväksyi anomukseni. Olisi hyväksynyt muutenkin, mutta tuo kirjallinen hakemus on ylemmän tahon käsky. Kirjallinen päätös tulee vielä myöhemmin, mutta voin luottaa siihen, että saan jatkaa opiskelua vielä vuoden, että saan kurssini suoritetuiksi.

Viimeinenkin iso kivi putosi sydämeltä, ja olo keveni heti. Mukavinta on ehkä kuitenkin se, kuinka hyvin ryhmänohjaajani on tässä päätöksessä tukenani.

And I feel safe, so safe
And I feel safe, so safe
And I feel safe, so safe.
So safe.

Koulun jälkeen ostin Akateemisesta Moleskinen ja uusia mustia kyniä (mustia kyniä ei koskaan voi olla liikaa!). Stockmannin edessä odotin bussia Lentävänniemeen, satoi rakeita, ihmiset törmäilivät ja bussi oli täynnä, mutta mikään ei pilannut hyvää oloani.

Kävin mummun luona kastelemassa kukat, keitin itselleni kahvit ja olin hetken aikaa irti kaikesta, muistikirjani kanssa.

The world's a small child in the dark
And my mind's the same place as it's always been
The monsters seem to fade so fast
Upon the waking of another dream

And I feel safe, so safe
And I feel safe, so safe.
And I feel safe. I feel so brave.

Loppupäivän paistoi aurinko ja satoi vuorotellen. Rakeita ja vettä. Tein hyvää ja epäterveellistä ruokaa ja totesin, että kesäloma saa alkaa. Oikeastihan se alkaa huomisen koulupäivän jälkeen, pitää vielä esitellä opinnäytetyö ja kuunnella muiden esityksiä.

I'm not afraid of anything they've got to say
And you're ok because you're tucked away
Don't go astray, you've got to be just who you are
Who you are
When I was young things didn't last
My only care stemmed to the price of sweets
Now I am older I can laugh
A dolly mixed up man with rotten teeth

And I feel safe, so safe
And I feel safe, so safe
And I feel safe, so safe, so safe
And I feel safe, so safe
And I feel safe, so safe
And I feel safe, so safe.


So safe.

(Travis - Safe)