Minulla on ns. taiteilukausi meneillään. Taiteilukautena minut tunnistaa hajamielisestä ilmeestä, hieman suttuisesta ulkokuoresta ja varsinkin maalitahroista käsissä. Minun paikkani taas tunnistaa siitä, että se on isohko ruokapöytä täynnä paperitavaraa (vihkoja, lehtiöitä, luonnoksia), maalauspohjia, kyniä, akryylivärituubeja ja mahdollisesti lautasia, mukeja ja laseja.

Tällä hetkellä olen ihastunut akryyliväreihin. Niiden kanssa voi olla rohkea, impulsiivinen ja kärsimätönkin. Olen saanut aikoinaan monta akryylimaalausta pilalle, mutta sitten olen löytänyt jonkin jujun.

Tässä yksi, josta piti tulla vain nopea sisustustaulu, meinasi tulla murheenkryyni, mutta lopulta se onnistui melko hyvin. Tämä on myynnissä. Koko 15 x 15 cm, ja maalauspohja on itsessään sen verran korkea, ettei tarvitse välttämättä edes kehyksiä. Tämä ei ole puhdas akryylityö: akryylimaalin lisäksi käytin talonpoikaismaalia, joka on akryylimaalin tapaista, mutta mattapintaista.

(klikkaa kuva isommaksi!)
th_emoboy_valmis.jpg

Sähköpostiin (löytyy tuosta yltä) voi laittaa tarjouksia. Kolme-neljäkymppiä jos tästä saisi, olisi ihan kiva. :)

Lisää maalauksia tulossa, stay tuned. :P