Eilen illalla päätin tarttua toimeen. Minulla on ollut jo kuukausia vaatehuoneessa odottamassa kaksi ns. custom bait -kuntoista ponia; toinen aikuinen My Little Pony, jonka kuviot olivat haalistuneet, häntä ja harja leikattu aivan nysiksi, se oli pintalikainen, sisältä homeessa ja ruostettakin oli. Toinen oli feikki "Baby Drink 'n' Wet" -poni, jolla ei ollut häntää eikä harjaa ja vaipan kuvioista ei saanut mitään selvää. Molemmat pääsivät kunnon pesuun, aikuiselta irrotin hännän ja harjan rippeet.

Ahmin MLP-aiheista foorumia, sekä kustomointisivuja, samalla maalailin pohjamaalia poneihin. Monta kerrosta sitä meneekin, ja olen toisaalta antanut maalin kuivua rauhassa, ettei joka paikka olisi tahroissa...

Laitan poneista kuvia, sikäli mikäli saan ne koskaan valmiiksi ja olen niihin tyytyväinen :D

Joskus kolmen aikoihin tajusin viimein mennä nukkumaan. Kuuden tunnin unien jälkeen sain tekstiviestin, mummu kyseli minua kirpputorille kanssaan. Vastasin siihen, ehdin torkkua tunnin verran ja sitten mummu soitti, että on kohta lähdössä, käy lankakaupassa ja soittaa minulle sitten.

Ylös, suihkuun, aamupalaa, ja sitten tulikin soitto. Muutimme suunnitelmia hieman ja menimme Laukontorille asti, missä mummu odotteli. Ensin Radiokirppikselle. Siellä eteen tuli melkein heti paita, jollaista olen jo jonkin aikaa etsinyt. Eikä ollu ku euron! :O

Muuta en sitten löytänyt Radiokirppikseltä, enkä toisesta etapistamme Siperian kirppikseltäkään. Mutta oli mukava reissu kyllä, ja Radiokirppikselle pitää ehdottomasti mennä sitten, kun on taas pikkuisen enemmän varaa.