Olen inhottava.

Pitäisi saada itsensä pienentymään, eikä istua levittämässä persettään ja vetää jotain pizzoja ja tortilloja. No rangaistukseksi moisesta viime viikon syöpöttelystä sain närästyksen, joka ei tahdo hellittää.

Projekteista puheenollen, rakentelen nukkekotiasioita. Tosin täällä asunnossa on niin sotkuista, että se on nyt tauolla, kunnes olemme saaneet lisää huonekaluja. Ärsyttää, tahdon sisustaa mutta tavarat eivät pysy paikoillaan tai niille ei ole paikkaa.

Olen saamaton. Laiska ja tyhmä ja saamaton.

Olen väsynyt ja viikonloppu on vielä liian kaukana. Ja mikä pahinta, viikonlopun jälkeen tulee sellainen viikko työharjoittelussa, että voisin mieluusti olla vaikka koulussa sen sijaan. No, ei muuta, mutta kiireistä tulee, kun yksi ihminen, osastolta jolla olen, on lomalla, ja teen osan hänen hommistaan. Lähinnä pelottaa valmiiksi pari sellaista juttua, joissa voi mokata helposti. Ja se, kuinka muistan kaiken!

Kesä on mietityttänyt. Olen katsellut työpaikkoja, mutta juuri mikään ei kiinnosta. Kirpputori on iso ehkä, muutkin ovat hakeneet kesätöitä kun ajattelevat, ettei se pysy pystyssä. Aamulehden varhaisjakelu kiinnostaisi paljon, toivottavasti en ole missannut hakua siihen...

Jos huonosti käy, meitä on kesällä kaksi työtöntä. Toivottavasti ei ole.

Mutta minulla on uudet lenkkarit! Ne ovat ihanat ja hyvät. :) Vielä kun saisi jaksamista käydä joka ilta tunnin lenkillä, niin voisin saada jotain tuloksiakin aikaan.